makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کامیون حامل تریاک به مقصد نرسید

  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان موفق شدند از یک دستگاه کامیون بیش از 136 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کنند.

به گزارش مکران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ و در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از زاهدان به مشهد در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در  بازرسی از خودرو مقدار 136 کیلو و 300 گرم تریاک که به طرز ماهرانه داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

همچنین ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان هیرمند، موفق شدند از یک دستگاه موتور سیکلت بیش از هفت کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کنند.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هیرمند در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ و در هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک که راکب آن به محض مشاهده ماموران با ازدیاد سرعت از محل متواری شد.

ماموران نیز به تعقیب وی پرداخته و توانستند سرانجام موتورسیکلت را متوقف و در بازرسی از کیسه همراه راکب تعداد هفت بسته تریاک به وزن هفت کیلو و 100 گرم را کشف و ضبط کنند.

در این زمینه دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد