makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

شیرین کردن 25000 انشعاب آب شور در زاهدان

  مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال‌جاری، تعداد 25 هزار انشعاب مشترکان آب شور در زاهدان شیرین خواهد شد.

به نقل از فارس ٬محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار داشت: به شهروندان زاهدانی این نوید داده می‌شود که تا پایان امسال، مشترکان آب شور در زاهدان از نعمت آب شیرین برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: شرکت آبفای استان با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در عملیات آزمایشی تأمین آب شیرین، 25 هزار مشترک را در شهر زاهدان آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای این منظور با خریداری و نصب هفت دستگاه آب شیرین کن (Ro) با سرمایه گذاری بخش خصوصی و به میزان 120 میلیارد ریال انشعابات آب شور در زاهدان به آب شیرین تبدیل خواهند شد.

کرمی‌نژاد از مزایای این پروژه مهم را حذف پمپاژ مستقیم آب به شبکه آب شهری، کاهش اتفاقات آب، کاهش میزان مصرف برق و افزایش الک ترو پمپ‌ها و همچنین بهره‌مندی شهروندان از آب گوارا و شیرین نام برد.

وی افزود: به منظور وارد مدار ساختن این دستگاه در شبکه توزیع، تاکنون عملیات اجرایی 13 کیلومتر خط انتقال و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیارد ریال در شهر زاهدان به پایان رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد