makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

مددجوی محکوم به قصاص نفس به آغوش خانواده بازگشت

  رئیس زندان ایرانشهر گفت: یکی از مددجویان زندان ایرانشهر پس از تحمل پنج سال حبس و اخذ رضایت از شاکی از زندان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش مکران به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌و‌بلوچستان، محمد حسین خسروی اظهار داشت: مددجو محمد "ل" که به جرم ارتکاب قتل عمد به مدت پنج سال در زندان بسر می‌برد با تلاش مسئولان دادگستری، اداره زندان، پیگیری و تلاش واحد مددکاری زندان و همکاری  شورای حل اختلاف شماره 4 ایرانشهر و همت جمعی از بزرگان و ریش سفیدان طوایف این شهرستان با اخذ رضایت از شاکی پرونده وی، از زندان آزاد و به آغوش خانواده خویش بازگشت.

وی افزود: این مددجو پس از اطلاع و با خبر گشتن از آزادی خویش دچار بهت و ناباوری شد و با چشمانی اشکبار از مسئولان زندان قدردانی و سجده شکر در درگاه خداوند رحمان به جای آورد.

رئیس اداره زندان ایرانشهر با قدردانی از شاکی پرونده این مددجو به به دلیل گذشت از قصاص وی گفت: گذشت و ایثار تبلور جوانمردی و اوج سخاوت و بزرگی روح افراد است که این امر انسانی و اخلاقی با رضایت خانواده مقتول و گذشت از قصاص این مددجو متبلور شد.

رئیس اداره زندان ایرانشهر  با قدردانی از مسئولان قضایی و و شورای حل اختلاف شماره 4 ایرانشهر و مساعدت و تلاش بزرگان طوایف و ریش سفیدان، آزادی این مددجو را پس از پنج سال تحمل حبس و گذشت خانواده شاکی بدون قید و شرطی و رضایت اولیای دم را اقدامی انسانی و حرکتی بزرگ و شاخص بیان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد