makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

تامین اشتغال و مسکن برای محرومان سیستان و بلوچستانی

  مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سیستان ‌و بلوچستان گفت: شغل و مسکن ویژه افراد بیکار و محروم در سیستان و بلوچستان اختصاص می‌دهیم.

به گزارش مکران و به نقل از فارس ٬علیرضا عظیمی اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال در سطح مناطق استان با همت سپاه استان و همکاری فنی و حرفه‌ای و گروه‌های جهادی قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید شوشتری استان گلخانه احداث و کلاس‌های آموزش و پرورش قارچ و موز برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در یکی از نقاط محروم شهرستان نیکشهر برای اشتغال‌زایی بانوان این شهرستان با همکاری فرمانداری و گروه‌های جهادی منتظران خورشید، سوله‌های خیاطی احداث و تعدادی چرخ خیاطی برای فراگیری آموزش‌های لازم خیاطی ویژه بانوان به خواهران بسیجی روستاهای نیکشهر اهداء شده است.


مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی سیستان ‌و بلوچستان گفت: دوره آموزشی خیاطی در تابستان سال گذشته با همت سپاه سلمان استان در این شهرستان برگزار شد.

*اعزام 500 دانشجو به مناطق محروم سیستان ‌و بلوچستان

جاهد همچنین گفت: بیش از 500 دانشجو، طلبه، استاد دانشگاه، پزشک، متخصص، دندانپزشکی و جراح در قالب گروه‌های جهادی در ایام نوروز برای خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم استان به منظور ارائه خدمات بهداشتی، عمران و آبادانی به سراسر استان اعزام می‌شود.

وی افزود: سپاه سلمان استان آمادگی هر تعاملی با دستگاه‌های مختلف استان به منظور خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت‌زدایی در نقاط سراسر استان را دارد.

*اختصاص مسکن ویژه محرومین در سیستان و بلوچستان

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سردار سر لشکر پاسدار شهید شوشتری نیز اظهار کرد: به منظور رفع محرومیت از استان، تعدادی منزل مسکونی به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید شوشتری ویژه محرومین احداث شده است.

فرشاد عالی تصریح کرد: رفع محرومیت از استان و ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین اهدافی بوده که شهید شوشتری آن را دنبال کرده و امروز این اهداف و طرح‌ها به همت و همکاری فرمانده سپاه سلمان سردار جاهد در دست اجرا و پیگیری است.

وی افزود: احداث تعدادی منزل مسکونی ویژه محرومین مناطق محروم استان یکی از طرح‌هایی است که با همت سردار جاهد به نتیجه رسیده و توسط گروه‌های جهادی ساخت آن به اتمام رسیده که در آینده نزدیک به صاحبان آنها تحویل داده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد