makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کنترل قاچاق کالا با سیاست‌گذاری مناسب امکانپذیر است

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کنترل قاچاق کالا در این خطه مرزی با سیاست‌گذاری مناسب از سوی دستگاه‌های مربوطه امکانپذیر است.

به گزارش مکران به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی محمد آزاد در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: برخوردهای امنیتی و اقدامات فیزیکی تنها راه جلوگیری از قاچاق نیست و باید در کنار اقدام‌های سخت‌افزاری، برنامه‌های نرم افزاری را نیز گنجاند.

آزاد ادامه داد: بسترسازی مناسب فرهنگی و ایجاد زمینه‌های اشتغال و به‌کارگیری امکانات نرم افزاری لازمه مبارزه با قاچاق است.

وی با اشاره به امکانات، استعدادها و ظرفیت‌های ویژه این استان، اضافه کرد: از مولفه‌های اقتصادی و طبیعی سیستان و بلوچستان به خوبی استفاده نشده است.

آزاد با تاکید بر روند رو به رشد اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان بیان داشت: امسال 584 طرح با اعتبار یک‌هزار و 640 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.

استاندار سیستان ‌و بلوچستان گفت: با معرفی این میزان طرح‌ها، تاکنون 280 میلیارد ریال به متقاضیان اشتغالزایی از محل بنگاه‌های زودبازده اقتصادی پرداخت شده است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان افزود: طی پنج سال گذشته از محل اعتبار بنگاه‌های کوچک اقتصادی تاکنون 5 هزار و 330 میلیارد ریال پرداخت شده که اشتغالزایی 30 هزار نفر را در بر داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد