makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کشف بیش از 70 هزار مواد محترقه در سیستان ‌و بلوچستان

 جانشین فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان از کشف بیش از 70 هزار و 810 عدد مواد محترقه از ابتدای سال جاری تاکنون در سیستان ‌و بلوچستان خبر داد.

به گزارش مکران دان به نقل از  مرکز اطلاع‌رسانی پلیس احمد طاهری اظهار داشت: مراسم سنتی چهارشنبه سوری امسال با نظارت خانواده‌ها در محلات برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته مراسم چهار شنبه سوری به طور متمرکز در پارک ملت زاهدان برگزار شد اما امسال با تدابیر اتخاذ شده این مراسم با نظارت والدین و عدم استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا در سطح محلات برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان تصریح کرد: ماموران اداره نظارت بر امکان عمومی زاهدان در طول سال دائم مراقب صنوفی هستند که مبادرت به خرید و فروش مواد محترقه می‌کنند به طوریکه از ابتدای سال جاری تا کنون 70 هزار و 810 عدد مواد محترقه و آتش زا در سیستان‌و بلوچستان کشف و 4 واحد صنفی نیز پلمب  شده است.

طاهری از خانواده‌ها خواست نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند و از استعمال و خرید و فروش مواد محترقه جلوگیری کنند.

وی همچنین از نوجوانان و جوانان نیز خواست با پرتاب کردن ترقه و دیگر مواد آتش‌زا باعث سلب آسایش و آرامش نشوند و مواد منفجره را از داخل ماشین و خانه جلوی پای سالمندان، نوزادان و سایر اقشار عامه پرتاب نکنند

جانشین فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان با بیان اینکه شادمانی واقعی در شاد کردن است نه در آزار دیگران گفت: نباید به اجرای غلط این مراسم سلامتی خود و خانواده را به آتش بسپاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد